A diferència de l'obra anterior hi ha una doble repetició de cicle, des del punt frontal de l'espectador, de menys a més dens i a l'inreves a la part més llunyana o punt d'inici i final d'expansió de l'espai-temps. El reflex bidimensional en la unitat tela dona un resultat de doble recta, una definida per la unitat física-temporal, en vertical, i l'altra que te com a punt de coincidència l'anterior en el seu centre i que s'escampa en franjes (horitzontals) d'extensió igual a la mesura visual frontal de l'espectador i per tan deformada de la real que correspondria a la visió lateral de l'escultura, visualitzant "l'espai exterior" a la nostra "dimensió", des de la que ens dona la posibilitat de contemplar la quarta dimensió (espai-temps junts) i per tan ens situa en una cinquena dimensió . Al darrera de la tela continua el reflex de la part posterior (respecte a l'epectador) del cercle, i invertint els tons completant a l'hora la unitat del cercle cromàtic, evidenciant la imposibilitat de "veure" la cuarta dimensió des del nostre present i lloc físic però, evidenciant la seva existència real i no tan sols teórica.Més informació. formant part d'una altra instal·lació en la propera obra

FITXA

Sèrie : " Dimensió "
Tìtol : Visió ambivalent de l'espai tridimensional en una amplitud de cicle temporal. - Any : 1992-93
Mides : Pintura de dues cares 1'45 x 1'45 m. ( 1'35 + 0'05 + 0'05 ), i escultura 0'07 x 0'07 x 1'35 / ext. m.
Catalogació nº: D.10.T2c1.92 - D.10.T2c2.92 - D.10.TE.92
Tècnica: tela de lli pintada amb acrílic per les 2 cares utilitzant els dits i
escultura en fusta de faig blanc, roure, sapelly i bubinga"
Exposicions: Art a Aula de Lletres. Barcelona 1995.
Casa Elizalde. Barcelona 2000.

 

home - inicio